Saturday, May 16, 2009

kul 10pm dahh...

salam semua...

aku kembali lg...menaip...

dh kul 10.30 mlm skang nie...aku dok depan letop niehh..

adehh...cpt je sok dh ahad..senin dh keje...skang nie cepat je ms berlalu aku rase...

hurmmm...bile di pkir2kan...hidup aku ni x ler semanih maner...

sblm2 nie...aku merangkak2...cari arah hidup...

yer ler..ms tu aku xtentu hala tuju idop aku...

tp sume yg berlaku...menyebab kan aku rs bersyukur ...alhamdulillah....

walopon kdg2 aku melatah...tp aku dpt kontrol...meskipon di hentam sane sini...mcm kna tembak..

aku jd defensif ms tu...mcm dlm game bola...aku jd defender...tp aku defender yg x score goal...dok jage je kubu aku...cm kdg2 bleh jd goalkeeper lak..

eh melalut psl bola plak kan...tp diibaratkan spt aku tgh main bola gak le...

terutama ms aku dok tgh nganggur..ms aku tgh nganggur...aku x cite kt org ape aku wat...
aku dok dendiam jer....sbb aku ni mmg jenih x ske kecoh...bior less is more mcm tu...cewahh..

tp aku bkn dok dendiam kosong...aku carik keje...carik carik...tup2 dpt le keje aku yg skang nie..alhamdulillah...


hurmmm....apepon...moral yg aku dpt ...aku kena byk bersabo,berusaha,berdoa,tawakal...

dan jgn cepat melatah...yer le..kdg2 org dok asik tanyer...ko tanam anggur brp lame dh? dh maju ke tanaman anggur ko...mcm2 la...

eh..stop dlu....aku smbg lg cite eh...babaii...wassalam..

0 comments: