Saturday, July 11, 2009

tenape?

aku kt umah nie...

aku sejak kebelakangan mmg kurang selera mkan...

semenye gara2 bz keje n .......ntah la...

susah la...aku sesak la...aku gelisah....

td aku gi gerai yg slalu aku bli lauk kt pekan bidor ni...mmg sedap2 lauk nye
tp aku hanya mampu nengok je..mmg sedap...tp selere aku xde......

ntah la..aku mkn pon..mkn ngalas perut je....aku .............bengang ngan seme nie...

aku berserah pd Allah s.w.t...aku x mampu.....

pasal dot2....aku xtau.....dh nk hmpir 2 thn...tp sebenornye..die br nk develop hingga 100% n bkn xde lasung perasaan cume x smpei 100% ...

mcm mane dgn penerimaan aku bile die ckp cmtu?? aku terpana kejap...patut la tingkah laku nye mcm seakan 'kaku' je..mcm 'beku' je...n aku pon mcm terase sesuatu yg 'x kena' dn 'kekurangan'..tp aku byk cube sedapkan hati aku...

ntah la..semoga Allah memberi petunjuk kpd .ku...Amin...

0 comments: