Saturday, July 24, 2010

i see no future ...

i see no future...bagi aku mase depan adalah sangat penting..
jadi dari sekarang aku harus bergerak seiring dgn ape yg aku fikirkan
bagi aku..zaman-zaman utk aku mendiam kan diri serta bertenang tapi dgn tindakan yg sgt minimal perlu di kurangkan demi utk mengejar masa yg kian singkat..
aku sedor jugak..berfikir dan terus berfikir tapi tiada sebarang tindakan di buat tak boleh jugak...sbb mende yg di pikirkan tak di zahir kan dgn realiti
takpe ena! semangat kene kuat! jgn putus asa mengejar nya!! ko masih ade mase lagik ena!! ramai org yg mendoakan ko(yeke?harap2 la)uhuhuh...
jadi dr sekarang...kurangkan rungutan tingkatkan usaha!! tabah dan kuat semangat..
mcm kate safura masih byk lagi liku-liku kehidupan yg perlu aku lalui..
smoga Allah memberkati usaha aku ke arah itu..insya Allah ameen...







0 comments: