Sunday, September 5, 2010

mustahil Diego Forlan kenal aku!

picture credit to diego forlan official facebook page ..click HERE to view more pictures!

sebelum aku berkemas-kemas utk pulang ke kolumpo kejap lagik...aku nk merepek suatu perkara,
perkara ni lain dr cerita pasal raya yg nk dekat nie..
saje je lari dr kebiasaan cite pasal raya.hahaha

alkisahnye...malam tadik..aku bertapa kejap kt facebook (err..aku tgh uzur yer) jd byk berdoa dlm hati jer dlm tgh keuzuran ni...uhuhu..tgh2 aku bertapa tu...teringat plak pasal aku gatey nk carik facebook rasmi diego forlan.seingt aku diego forlan cuma ade twitter..tapi aku ni dh macam maleh dah nk join sekian byk pnyer rangkaian sosial internet skrang nie...friendster pon skrang dh terabai...facebook pon kdg3 x sempat nk layan.

maka aku pon tah mcm ner taip la name die...tup2 tup...haa...amik ko ena.mmg die ade facebook die sendiri...name facebook die diego forlan official facebook page..! hahaha...kepada sape2 yg kenal diego forlan..boleh try usha facebook die kt link diego forlan official facebook page  ...

ramai gak ler join fb die tuh....oh baru aku teringat...aku terjmpe fb christiano ronaldo dulu..dan aku tgk ramai gak yg join termasuk pak mir..& pada mase yg sama aku teringat psl diego forlan...tu yg aku taip name die tu kt search..hehehe

tapi aku mcm x percaya jugak la..betol ke tu fb rasmi diego forlan?? tapi bile tgk die update sane sini aktiviti die maka confirm tu fb diego forlan..ngeeee ngeee..

ok sekian dulu,,
selamat hari raya!! maaf zahir & batin





0 comments: