Saturday, May 21, 2011

kadang-kadang aku serba salah

aku byk berfikir..terutama bile aku nk sampaikan sesuatu pd org lain..mesti aku edit dulu (kalau sempat pikir) sblm aku sampaikan mesej nya..tapi aku kadang-kadang penat biler jadi situasi mcm nie..sbb mungkin aku terlalu pikirkan perkara tu sblm aku melakukan atau meluahkan nya. aku jd reserve/x byk ckp/blur biler aku berdepan dgn org yg aku x biasa sgt,,aku sebenornyer aku bkn jenis org yg let it out sumer perangai aku dgn org yg baru aku kenali...stgh kwn2 aku x kenal aku di sisi lain...tp deme kenal aku sbg seorg yg gila-gila.tapi aku ni kadang2 boleh menyebab org lain kecik hati sbb kelakuan or kata2 aku...mungkin aku ni jarang2 sgt melazerkan mulut pd org jd biler sekali dh terkluar di umpamakan aku membuat kesilapan yg sgt besor,berbanding dgn org yg sentiasa ckp lepas..tp aku ni bkn jenih laser maut kt org..bile rs dh terpakse baru aku fire lik..hurmm..kelakuan begini sgt la tidak sehat dlm situasi tertentu..silap2 ko di buli or sbgnya..manusia2...pening aku kadang2 dgn gelagat dan kerenah manusia.

0 comments: