Sunday, September 4, 2011

sabo ena sabo

salam semua & selamat hari raya!
esok aku dah blk kl..sbb hari selasa dh start keje.saje aku amik cuti hari isnin sbb maleh nk blk hari ni(ahad) yg konfem nye hgway  jem sampe kl.
mcm-mcm perkara berlaku mase raya thn nie...mmg bess..ade sedikit berbeza feeling nyer berbanding thn lepas.
& akhirnye penantian aku berakhir bile aku dpt berjumper dgn famili die,sedara mara n semestinye opah aku.hehe..emm..psl jodoh aku perlu bersabo dulu...insya Allah ade jodoh x kemane..aku cume perlu berdoa byk2..insya Alllah ameen...=)

2 comments:

aaina said...

aku doakan yg terbaik utk ko na...semoga semuanya dipermudahkan...amin

O Ena O said...

salam mi../..rindu kt ko!!! hehehe..ko pecite mi??uhuhuh...emm terima kasih mi..smg urusan jodoh aku ni di permudahkan...ameen...:) hhuhu (HUGS)