Monday, January 23, 2012

bermulanya 2012

salam semua & hai
2012 telah menjelma.insya Allah jika umur masih panjang, 19hb ogos tahun ni aku akan memasuki usia 30 thn
maka beberapa resolusi & target telah aku tetapkan pada tahun ini.tp perancangan terbaik hanya perancangan dr Allah SWT.
salah satunya, aku berniat ingin bernikah tahun ni..jika x lepas fasa sampai tengah tahun,mungkin hujung tahun rancangan itu akan terlaksana. tapi aper pon aku hanya merancang & niat...Allah Maha Menentukan, tapi aku sentiasa berusaha ke arah itu & berdoa pd Allah SWT..
Bulan depan aku & pakmir akan pergi kursus kahwin. Semoga selepas dah pergi kursus kahwin, perancangan kami berdua utk mase depan kami akn di permudahkan oleh-NYa..insya Allah ameen.
selebihnya, belum lagi dpt di pastikan :P
Dengan rendah hati, aku mohon doa dr kalian semua semoga segala urusan & niat kami berdua ini di permudahkan..insya Allah ameen..:)

0 comments: