Saturday, March 10, 2012

lame x update, kursus kahwin

salam & hai semua
pergh dekat 2 bulan x update blog sebaliknye aku lebih suka luahkan semua dlm diari peribadi yg di tulis dgn tangan tu.. sbb x semua cerita yg sangat2 privasi perlu di update dlm blog kot
dh masuk bulan 3, alhamdulillah aku masih bernafas di bumi Allah ini.
3bulan pertama juge mcm2 perkara berlaku ke atas diri sendiri antaranya gelagat manusia,soalan2 petir & dll..
hujung bulan 2, 25 n 26hb februari aku bersama pakmir menghadiri kursus kahwin di Mahligai Firdaus kat Setiawangsa.
Pengalaman yg sgt seronok dlm kursus kahwin yg aku hadiri tu, alhamdulillah x bosan sepanjang aku dengor ceramah dlm kursus kahwin tu,
tp disebaliknya, aku kdg2 rs terharu mcm nk nanges(ok over giler nieh) bile dtg kt kursus kahwin tu..(poyonyer aku) sbb mungkin aku pergi dgn pakmir kot, jd lepas je abeh kursus kdg2 kami bincang blk n cerita blk aper yg penceramah tu ckp ms dlm kursus tu..
aperpon alhamdulillah kursus kahwin dh tamat, aku pon dh dpt sijil..
Menariknya, seminggu selepas aku n pakmir pergi kursus kahwin tu, pelakon terkenal fasha sandha & bf die dtg ke kursus tempat yg sama iaitu Mahligai Firdaus, elok benorla deme dtg tempat tu atau pon mungkin rezeki menyebelahi aku & pakmir sbb dpt penceramah2 yg bes n lawak.
sekian...terima kasih =)

0 comments: