Sunday, June 7, 2009

antara rottw, eh n in trend.....

hermm...salam sume...
aku nk cite ttg bebaru nie...

aku gi kedai majalah....dh plan dh nk beli in trend..sbb aku rs...dh jth cinte dgn in trend nie..sblm ni aku ske EH!..

tp....dlm ms yg same...ade used to be aku nyer fav mags aku....ROTTW...

aha...tetibe aku dlm dlema la plak kan....aku pkir plak dlu...aku nk beli mags ape...

tp tu la...mybe predaran ms..peningkatan usie...pemikiran n citarasa manusia bleh berubah..

maka...aku pilih utk bli in trend dr ROTTW tuh...

sebenornye...aku dh SETAHUN x bli ROttw...last aku bli utk edisi jan 2008...tu last aku beli..
pastu...aku terus x beli dh..pas2 tu...mgkin aku tgk...'isi dlm' rottw dh jd ringan...x mcm aku skolah dlu..ms aku form 2,form 3 tu mmg zaman2 'dark' rottw..penuh dgn sifat 'Ug' dn serius...

aku merupakan pembeli tegar rottw smpei umo aku 25 thn rsnyer....tah la...sebenornye sedih gak....rottw ni merupakan mcm 'part' dr idop aku gk.....

mgkin aku rs..peredaran ms n pemikiran....menyebab aku skang...lebih terarah pd majalah berunsurkan kewanitaan..(hah amik ko poyo tol ayat aku)..

skang nie...aku dh kurang bc rottw....ade belambak dlm almari.....isssu baru kalo x silap cover depan band ACDC..huwaaaaaaa...otaimer rock tuhhh!!!!

jd...mgkin skang nie aku in trend n EH je kot...rottw?? cmner?? tergantung persoalan tu...

nti aku cite lg...byk 'kenangan' aku dgn ROTTW nieh.....

3 comments:

Mrs Nurul said...

FIRST!

O Ena O said...

time kasih time kasih....jenguk blog teman yg x sbrp nie....hope rjn2 dtg ye...

silverlady said...

btol3...biler umo mningkat..minat kte pon dh jd len..aku mse lom kwen rjin gak bli EH..pstu biler nk kwen bli mjalah pgantin...ekeke...dh kwen lak tuka bli mingguan wanita (cam ko kate la kewanitaan gitu)..pstu dh ade anak ni aku dh jd pembeli tegar pa & ma...