Saturday, June 20, 2009

begitu lame....

selamat sejahtera kawan2..harap2 sume ok n happy yer
aku dh lame x update blog nie..sbb kesuntukan mase n mcm2 hal yg aku kna setelkan

kt umh sewe plak aku xde internet connection...seme kt kg je ade....

mcm2 perkara yg jd kebelakangan nie...

ntah la....seme tu Allah yg Maha Mengetahui...
mcm2 perkara aku pkir skang nie...tp xtau mn stu yg aku kna pkirkan n wat tindakan..hahahha..

ape tah aku bebel nie....n aku sgt rindu kt sahabatku..siti safura...aku dh lame x jmpe die.lgpon die tgh prgnant skang..jd keadaan x mengizinkan lg...tp aku ade la msg2 die n kdg2 col...tah le..aku sayang le kt die...cewah jiwang plak...walopon kwn ngan die nie pon kdg2 ade gaduh n berselisih paham...tp aku rs...x elok gaduh lame2..jd buang keruh amik jernih je...n respect each other....msuk thn ni kire2 dh 16 thn le aku berkawan dgn die sejak knl dr skolah rendah....

aperpon aku berdoa die berada dlm keadaan yg sihat...insya Allah...amin......
moge2 Allah pelihara hbgn persahabatan kami ini same dgn hbgn persahabatan ku dgn CNS...insya Allah ...amin.......

0 comments: