Saturday, October 10, 2009

sabtu di Bidor....

salam sume..
ni skang nie aku kt bidor...br smpei mlm td

esok ptg aku lik kolumpo...
xde ape sgt yg happening,...hahaha

yer le...tgh kering bajet nie...gaji lak mggu depan baru dpt..
opis aku gaji dpt tgh bulan....jd cm pelik skit..

ermm....aku ade terpkir sesuatu...aku rs mmcm nk bajet dr segi food cost la..
kdg2 myb bajet aku lari sbb mkn tah ape2....kdg2 mkn fast fud tu la ni la...

ikut nafsu sgt...hermm...tp kena ade kesungguhan la..jgn mcm hangat2 hangit je..pastu nan adoo pon....ingt mcm nk abihkan stok mknan yg ade aku kt umh sewe aku tu..bykplak tu..
drpd membazir..bek abihkan...
ermm..skang nie dgn umo yg dh makin meningkat..baik la aku pkir psl menabung..jgn dok boros je..hahaha...

perut aku penuh ni..br lepaih mkn.....hahahha..kt bidor aku melantak...huhuhu...eish..buruk bunor perangei aku nie..

ok tata sume..jmpe lagi...

0 comments: