Saturday, November 28, 2009

cuti cuti...rehat dan rehat...

28 nov ari nie...dh ari sabtu...esok hari ahad aku nk blk kolumpo dh
cpt je hari berlalu...
nanti nk masuk bln 12 dh...
mmggu depan lak 6dec brsaamaan ari ahad kenduri kawen adik aku.

aku hari ni buat ape? aku hari ni stat dgn jog walk di pagi2..dlm kul 730pg mcm tu..lepas abih jogwalk aku gi tolong mak aku sapu sampah lak..byk lak daun2 yg gugur jatuh dr pokok gajus yg dh nk mati...huhuhu ..

lepas tu aku lepak2 layan internet...layan FB dn Friendster...cek emel...dgr lagu kt You Tube..lepas rehat2...aku gi pekan bidor jap..aku ingt nk msk Ayam masak ..tp sekali cek duit..bajet agk lari gak...huhuuh...ermmm..pastu aku tuko plan,aku beli hadiah utk baby santa aku...sbb compeni aku skang tgh launched game secret santa..jd aku pon beli kn la hadiah utk recipient aku tu..

aku beli hadiah yg aku rs praktikal la kot..hehhe...
aku beli hadiah utk 3 ari berturut2..maksudnye aku bagi 3 hadiah utk mggu nie..
sbb minima setiap org kena bg 2 hadiah dlm smggu..

dh setel sume..tibe ms utk membalut lak hadiah tu..yg ini kes balut2..aku balut sendiri lg senang kot.tp x la se pro org mmg keje die balut hadiah tu..huhuuh...

skang ni tggal nk letak name org tu je....jd selesai sudah misi aku as secret santa..hahaha...

okeh...aku nk layan lagu2 search dulu..tata..nanti aku bebel lg la ek..hehehe

0 comments: