Friday, November 27, 2009

Perjalanan mencabar..... kesabaran

tanggal 26nov 2009 mmg menguji kesabaran aku mase otw blk kg..

jem terok bebenor dr tol jalan duta smpai ke rawang! arrghhhh!! tension aku siot! pastu dgn perangai pemandu2 msia yg tersgt kurang hajo...mcm la ko sorg je lik kg
aper ingt aku x lik kg ke!!

aku mmg membebel ms drive smlm..gile aku bengang!!..arghhhh!
aku bertolak dr kl kul 830mlm sbb tunggu nani smpei dr shah alam..

aku ingt bile drive mlm nie agknye ok la kot..tp aku silap..
blk malam raya kan..amik ko..selamat la kejap je jem...bdn aku usah ckp la..dh lenguh aku sane sini dh...huhuhuuh...kaki plak dh lenguh2..tp xpe...bese tu kot..sbb aku drive kete manual...jd kalo lenguh2 kaki tu bese kot..

aperpon alhamdulillah aku selamat smpei ke bidor jam 1230a.m tgh mmlm ye..
mcm lik kg jauh je..huhuuh....

kalo perjalanan 4 jam tu smooth xpe gak...huhuhu...

0 comments: