Friday, May 14, 2010

cuti lagi sampai hari isnin

hari ni aku cuti sampai hari isnin
esok pulak lepas Asar insya Allah..aku gerak gi umah Aaina Munirah..b2b yg akan bernikah pd mlm esok..
hari bersanding nya pulak pd hari ahad 16mei..sbb tu aku amik cuti smpai hari isnin..hehehe
lagipon aku jd pengapit aina sbb tu aku amik cuti smpei hari isnin tu..(tak habih2 kecoh aku jd pengapit kan?! poyo nyer aku nieh!)..
aperpon bg kebanyakan orang.(rasenye la) deme takut nk jadi pengapit sbb ade orang-orang tua kata kalo jd pengapit akan lmbat kawen..dan mcm2 lagi...
tp pada pendapat aku pulak...aku rs terharu dan menerima tanggungjwb tu dgn hati yg terbuka sbb orang dh assigned kite utk jd org apit die ms big day..jd aku menerima nya dgn dengan penuh rs tanggungjwb..
insya Allah..mane tau..ade rezeki .jodoh aku pulak yg tiba lepas nie.hhhehe..insya Allah ameen..
tapi..berdasarkan kpd situasi semasa..aku rs turn aku mcm lambat lg...sbb si dia tengah cube utk stabilkan diri.emmm..bab ni aku malas la nk cite panjang2 sbb dia pon tgh berusaha dan berusaha utk berjaya dlm hidup die.tapi aper pon aku cume berusaha dan berusaha..andai perkara tu x menjadi..aku harus kuat dan mesti kuat..
oh ye...aku baru-baru ni pergi kenduri kawen mazni di seksyen 2 bandar baru bangi..maz ni adelah ex housemate aku mase blajo kt MSU/KUTPM dulu...aku mmg nak sangat2 pegi kenduri kawen die..dan Alhamdulillah dgn izin Allah aku berjaya smapai dan berjmpe dgn mazni sendiri...tahniah utk maz dan suami ye..selamat pengantin baru....cerita lebih lanjut tentang wedding mazni di sini  ye...

blog mazni ni bagus utk rujukan para B2B sume.....smpai sini dulu....wassalam..






2 comments:

aaina said...

hai ena...aku baru jumpa blog ko ni..heheh...terharu aku baca coretan ko...

O Ena O said...

aiyokkk malluunyee mi...heheh..uuuhuh..aku tulih yg bese2 je mi...hehehhe