Friday, May 7, 2010

Entri Pantas..Agenda Demi Agenda

hari ni balik kampung! hai Bidor tercinta!
tak sabo betol nk blik kampung ptg nie

Kawen dan kawen....member2 aku byk kahwin  bln ini dan bulan depan
Paling Penting Classmate aku ms form 6 dulu Marina Mukhtar..kawen bln 6 nie..12hb 6..jadinyer..tak bleh lepas kan peluang utk attend  majlis kenduri kawen die..jadi aku n nani akan dtg majlis die insya Allah

Aaina Munirah..aku jd pengapit die..jd debaran tu ade la gak..walopon aku cume pengapit je..waakakka..
takpe..aku mmg rase terharu sbb di pilih jadi pengapit die..terima kasih byk2 mi...
aku kene stop dulu...byk keje tak siap...sejak akhir2 nie..aku stress tekanan meletup2..keje makin memening kan kpla otak aku...ntah lah..smoge mental aku kuat utk menghadapi sume ini... smoge Allah SWT menguatkan mental dan kesabaran aku..insya Allah...ameen...

2 comments:

Xora said...

Dear, saya reply kepada soalan kamu kat post pasal pengapit tu kat sini ye? saya rasa, ada baik kamu baca post dari zila. Dia tulis lengkap apa expectation dia kepada pengapit dia. post yang ini:

http://sayamaukawen.blogspot.com/2010/04/maid-of-honor-here-are-your-tasks.html

aaina said...

ena...sangat2 terharu...
thanks dear coz jadi pengapit yang paling best..sori hari tu sangat panas..huhu