Sunday, June 20, 2010

khabaran itu...

 image credit to google
baru-baru ini..aku bersembang dgn nani tentang kelakuan manusia.
aku mengadu dan meluahkan pd nani  bahawa aku agak terase dgn perlakuan manusia ni
aku bgtau pd nani...aku pelik knp sikap manusia  berubah2..
dan nani bagitau kat aku ..sesetgh org bkn begitu..dan mgkin ade sesetghnye mcm ni begini sebenarnya..
tapi nani dgn positif bgtau kt aku yg aku x perlu utk bersikap negatif dgn meminggirkan sesetgh golongan manusia ini..
sebaliknya as manusia aku sepatutnya terus berbuat baiik..takpe lah..ini hari dia.hari aku blm lg
aku berdoa supaya diri aku tidak berakhir jadi mcm tu...aku masih begini...tetap begini....cume pengalaman hdup yg pernah di lalui sblm ni membuatkan aku menjd seorg yg berhati-hati bile berkawan dgn orang.
aku tanak jd terlalu baik sbb bkn sume org ikhlas di luar sane............


..





0 comments: