Saturday, June 19, 2010

terfikir sesuatu...

terfikir sesuatu tentang nilai persahabatan
setelah aper yg di lalui dlm hidup..aku ngaku aku mmg sgt berhati2..
ena skrang bkn mcm ena yg dulu..
ena yg dulu lemah dan tiada pendirian...asik mengikut telunjuk orang jer
kalo da baik tu jd baik sangat sampai org mudah pijak kepala.
sekarang aku lebih berhati2..mohon maaf ye kawan2...aku kadangkala bersikap pentingkan diri sbb aku selalu wat hal sendirik2...aku sekarang nie lebih berhati2 melihat sapa kawan dan lawan.
aku tak mau diri aku jadi terlalu bodoh sampai mudah utk di psyco kan dan di perbodoh2kan..
kawan bergelak ketawa mmg mudah untuk di carik...tapi kawan menangis dan ketawa di saat susah dan senang
sangat sukar di temui..  nani kini adalah teman utk aku berbicara di kala aku susah dan senang..walopon sepanjang persahabatan kami,...bkn semenye indah..sbb kami juge melalui fasa-fasa pahit,pedih,terluka..sbb kadang2 kami pon mcm laki bini gaduh2..hehehehe..tp aper org kate...sume tu menjadikan kami kuat dan sayangkan persahabatan ini...mmuuuuahhss to u nani ...sayang ko sgt!
safura  ni pon salah sorg sahabat aku...die pon byk ajar aku tentang kehidupan..meskipun dah jarang berjumpa tapi aku tetap ingat die smpai bila2..terima kasih safura!! sayang ko tooo! mmuuuahs

2 comments:

Nani Saudiar Zakir said...

luv u syg....so much! may ALLAH SWT bless our friendship forever n ever... - NSZ

O Ena O said...

wahh naniii..luv u too nani..mmuuuahhs...semogga persahabatan kite berkekalan...sungguhpon kite masing2 dh berkahwin nanti..insya Allah..ameen..