Tuesday, December 21, 2010

jom tengok kak limah lagik! (aku sakit perut mengekek gelak!)

imej credit to google
insya Allah..ade rezeki aku tgk cite kak limah lagik esok ptang lepas keje.
aku dh tgk cite kak limah kt jusco bkt raja klang dgn nani sabtu lepas.
tp di sbbkan aku tak pueh hati lg..aku nk nengok lagik..
ari tu mase tgk kt bkt raja satu panggung mengekek gelak..
ok esok petang mase utk bebaskan diri dr tekanan utk seketika...yeahhhhh

JOM tgk KAK LIMAH!
moh org perak sume ....moh le nengok cite kak limah nie....

2 comments:

silverlady said...

mmg ramai ckp cite kak limah ni best kan...aku tgk gezet sket kat astro pon dah gelak ena...muahahaha...nmpaknye kene tgu lepas beranak br bleh layan dvd cite nih

O Ena O said...

nad...aku tgk sekali lagik..sbb yg pertama kali aku nengok tu..aku mcm takut2 skit.wakakak..sbb aku mmg penakut tgk serem2 nie..walhalnye x serem ponn..wakak..tp sakit perot sampe kuor ayo mate gelak nengok cite nieh...lawak die x lawak bodo..penuh sindiran n mkn dlm...huhuhu.....aku sampe skang dok teringat2 scene2 cite die..wakakka...