Friday, December 31, 2010

entri terakhir 2010

salam semua dan hai
aku ingat sepanjang aku bercuti nie boleh la update blog aku selalu...kalo leh genap kan seratus entri utk 2010...tapi aku x berjaya buat mcm tu.mungkin sbb mood takde..di tambah dgn kemalasan melanda sepanjang aku bercuti ni menyebabkan aku maleh nk update blog
tp sebalik nya aku bz membaca blog org lain cth kak diana , xora ,thalhazlin, nadia_nz & byk lagi blog yg aku bace tiap2 hari..hahaah kirenye aku sebok khatam blog org..blog sendiri di anak tiri kan..
mungkin sbb aku rase idea takde...lagipon perkara yg aku nk tulih tu mungkin agak terlalu peribadi nk di ceritakan.
hari ni hari terakhir 2010 sempat la aku buat 2 entri...hahah..2010 menyimpan seribu kenangan pahit & manis.
aku anggap semua yg terjadi sbg ujian dr Allah..semoga aku tabah menempuhi ujian-ujian dari-Nya..semoga aku tak mudah melatah dan sentiasa tenang...ameen..harapan aku semoga tahun 2011 memberi kan sesuatu yg bermakna kpd diri ku sekeluarga..insya Allah ameen..dan kpd individu yg jahat dan merosakkan kbhgiaan org lain percya lah Allah akn membalas perbuatan kamu..ameen....

0 comments: