Saturday, January 1, 2011

2011 telah menjelma

salam semua dah hai
hari ni bermula nya tahun baru
usia aku pon meningkat lg tahun nie..tahun ni aku umor 29tahun
gile tua la..hehehe

aku berdoa semoga tahun 2011 memberi seribu kebahagian kpd famili ku sekeluarga.
dan aku berdoa kpd individu tersebut mendapat balasan dr yg Maha Esa di atas perbuatan nya yg merentap hati.ni adalah doa org yg teraniaya.aku sentiasa berdoa agar kami sekeluarga di berikan kekuatan & ketabahan utk menempuhi setiap ujian-Nya.ameen..

selamat tahun baru 2011..wassalam

4 comments:

shashazura said...

Happy New Year 2011 ena! aku pon dah makin tua. huu. eh, aku ingat kita sebaya! apepon, aku doakan kita sama2 mendapat 1001 kebaikan dalam tahun ini. amin!

O Ena O said...

hai cikgu sha!! btol tu sha..bersama2 kite berdoa smg kite mendapat 1001kebaikan dlm thn nie..insya Allah ..ameen... erkk aku dh tua sha..hihihihi....

O Ena O said...
This comment has been removed by the author.
O Ena O said...
This comment has been removed by the author.