Friday, January 21, 2011

updated azam 2011

salam semua...
tirai bulan 1 hampir tiba ke penghujungnya.
pembukaan tahun 2011 aku di mulakan dgn bengkak gusi(gg bongsu mau tumbuh) selama seminggu!
mmg aku terpaksa tabah membuat keje dgn gigih dan sabar.aku buat mane yg termampu jer.
dah la 'nature' keje aku berkaitan dgn buat col jd naktanak kene sabar dan tabah.
berbalik kpd azam 2011...antaranya aku nk dapat keje kerajaan...tu lah impian aku..kt tempat sekarang nie aku sebenornye nk naik gaji(hrp2 boleh la naik yer..tanpe kenaikan pangkat)hehhehe..tapi ntah la.
setakat ni aku xnampak future aku kt mane lagi..jd sementara dgn keje yg ade nie...aku cube utk perbaiki mane2 yg kurang...aku pon tak sangke dh 2thn aku bertahan dgn keje sekarang.aku rase mcm baru jer bbrp bulan aku joined ME tuh..series x sangke aku dh bertahan 2thn..bkn aku x penah bosan..mmg normal la kot kdg kite up n down mood keje..tapi bile time dtg 'keterujaan' dlm keje tu..tu yg buat rase bosan aku ilang sekejap.tapi ttg azam utk dapatkan keje di sektor kerajaan aku akan terus berusaha dan setia utk mengisi borang SPA online tu (kalo setiap kali dh expired).bkn aku x putus asa..ade gak la rase putus asa..tapi takpe lah..aku cuber je selagi terdaya.
utk keje sekarang nie...series aku masih belum mampu utk di promote kan kalo bos approach..aku rase mcm aku x layak jer lagi utk naik pangkat.buat keje pon kdg2 tingtong lagik.tapi takpe ..aku akan terus berusaha bersungguh2 utk capai kepuasan dlm keje.khususnya kepuasan utk diri sendiri..tapi mane tau kot2...bile kene promote aku x leh nk tolak dah kan? tah la..tamo pikir skang nie..sebelum ni mase tgh bulan 7 tahun lepas, bos ade approach aku psl utk naik kan pangkat aku..tp aku bgtau kt boss aku x ready lagi..haha..ntah la aku rase aku belum cukup fit utk di naikkan pangkat..hurm..aku rase aku x belajar byk mende lagik..keje aku byk wat research on potential client tapi rasenye ilmu research aku belum cukup kuat lagi..impian aku yg lain nk improve skill english aku yg aku rase tonggang terbalik nie.hurmmmm....mcm mane yer..aku harap tahun 2011 nie bkn saje impian aku utk dpt keje di gomen tercapai..tapi juge aku berdoa agar aku dpt meningkat kan lagi tahap prestasi keje n research aku..insya Allah ameen..rasenye takat ni jer kot azam aku..yg lelain tu ade..tp bior keep in list dulu..hahahhaha...semoga azam n impian aku ni akan tercapai insya Allah ameen..dan juge semoga aku x mudah leka n lalai dlm mengingati-Nya..semoga aku sentiasa ingat pd Dia..ameen...

0 comments: