Sunday, January 2, 2011

ena skema

salam semua & hai
keskemaan aku jadi isu kadang2 utk stgh org yg jeles or suke make fun dgn sikap skema aku ni.
sape? ade la...aku nk cerita tapi nanti ade isuu lain pulak datang. aku skema2 pon aku cube utk tidak menyusahkan orang lain..seboleh2nya biorla aku buat sendiri melain kan kalo dah tak boleh sgt baru aku mintak tolong orang.aku rase geram jika orang lain "make fun of it" atas sikap skema aku.
hurmm...aku ni di kalangan opis mate aku bkn all out sgt perangai aku..aku skema,blur,senyap.. bkn aku berpura-pura cume aku x biasa mengalloutkan diri aku dgn org yg x kenal sgt perangai aku macm ner..dan x kenal diri aku mcm ner..biasa aku allout dgn cik nani..
disbbkan itu bile sekali ayat pedas kuor dr mulut aku ...mmg jd isu besor sbb aku ni agak diammmm kalo bab2 nk bahan orang..aku xreti pon nk bahan orang..bg aku org yg bahan orang nie dah xdekeje lain or mgkin die rase dgn membahan orang hidup die akn lebih enjoy..hahaha...bg aku mende2 bahan kan orang ni kalo aku nampak mcm dh terok sgt aku diam kan jer..cume baru2 nie aku terkeluor ayat pedas n jd isu sbb aku jarang bg ayat pedas kt org ...tp kalo org tu jenih bahan orang n ayat2 laser keluor dr mulut die biasanya tkkan jd isu sbb mende tu mmg org nampk kt diri die..tapi aku ni tetibe plak nk sound org mmg pelik la jadinya.hahahhahha..maka utk itu.aku terapkan dlm hati..bukan seme orang leh kenal sikap aku ..melainkan kalo ade sbb2 tertentu..jadi aku rase tak perlu la menonjol kan sgt diri ku yg sbnr..nani tau aku sape..dan yang paling penting aku skema aku x susahkan orang lain..aku cube utk tidak susahkan orang lain..bior la orang cakap aku skema pon tapi aku x kaco orang..hahah dan kpd sesape pon JGN JADIKAN SIKAP SKEMA SESEORANG TU JADI BAHAN LAWAK JENAKA ANDA .setiap orang ade sikap sendiri..kalo anda jd kan itu bahan.sila jd skema spt saya.!hahahaha

0 comments: