Saturday, October 8, 2011

2 minggu yg mencabar

salam  & Hai..
aku agak bengang dgn keadaan 2 minggu nie..melayan perkara budak-budak..spt dlm entri ini .
tp perkara ni berlarutan sampai la smlm..
em..tp alhamdulillah aku dh meluahkan rase & aku rase lege..
aku pelik sejak die pergi..knp semua perkara ni boleh berlaku...sekejap jer...Rancangan Allah mmg cantek..sekejap saje DIa perlihatkan diri kami masing2..so sekarang ni masing2 dh tau true kaler masing2 termasuk aku.aku selama ni yg buat hal sendiri pon jd  umpatan di belakang..tah la..setengah manusia mungkin ade habit selalu ade rase x puas hati pd diri semua org yg dekat dgn diri die..
aper pon 1 perkara yg aku jd kesimpulan kpd semua ini adalah..kerja is kerja...personal is personal.
aku taknak lagi campur aduk kan hal keje n personal.perkara ni sebenornye secara x lasung bg kesan pd keje aku.sbb aku asik dok pk kan ajer.bg aku ,aku pkirkan mau buat hal sendiri jer lepas nie.tp kalo sesape nk mintak tolong aper2 ke..insya Allah lehhh aku tlong mane yg termampu.
sunggguhhh aku rase kesal dgn aper yg terjadi sbb dh letih nk hadapi perkara budak2 mcm nie.
aku kt KL tujuan hanya 1,utk mencari rezeki yg halal & sekarang aku sdg alami fasa mencari rezeki tuh,so perkara remeh temeh mcm nie mmg aku benci & nyampah.
aku lebih suke jd spt die cik rose radzi yang begitu decent dgn cara die sendiri..aku pon suke tgk gaye die berfesyen sbb die tak terlalu toooooo haaard utk ikut fesyen..I LIke !!..
tp di sebalik semua perkara yg berlaku,aku juge belajo sesuatu..aku rase aku pon ade buat silap ..oleh itu aku cube utk perbaiki diri utk tidak  melakukan kesilapan yg same sekali lagi...aku berdoa semoga aku dpt bekerja dgn tenang & baik dgn semua orang.insya Allah ameen...=)

0 comments: