Saturday, October 8, 2011

dimana ena yang dulu??

aku mahu ena yg dulu..mase di kolej/uni die survive harungi hidup sorang-sorang.mane2 pergi sorang2.pergi lepak alam sentral pon sorang-sorang..semua bebas buat sorang2..& aku tak rase aku janggal lakukan semua tu sbb aku happy lalui hidup mcm tu sbb aku x perlu susahkan orang lain..aper2 hal aku tanggung sorang..huhuhu.
di mana ena yg dulu nie? bangkit ena bangki!! walaupon bila aku buat mcm tu aku di katakan blur tapi aper aku kisah sbb aper2 hal aku setel sendiri.makn sorang,lepak sorang,aper2 pon sorang.lallui hidup dgn tabah & sabar walaupon kdg2 aku nanges seorg diri.tp pd aku aku harus kuat & tabah..semangat ena semangat!

4 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

semoga berjumpa ena yang hilang tu
tapi bukan ena yang lama. ena yang baru yang lebih bersemangat dan kuat

:)

O Ena O said...

alamak! hai femes blogger ,time kasih singgah blog yg x sbrp nie=) ayat yg teman amik kt blog mike tu teman copy paste kt status di fb teman..mm...
insya Allah smg ena lebih bersemangat & kuat.ameen...=)

PUAN THALHA : said...

ena, ada kalanya kita memerlukan teman dari keseorangan.. cuma tulah.. teman menangis susah dicari kan..

O Ena O said...

pn thalha: terima kasih thalha krn sudi singgah komen di blog sy yg x sbrp nie..em..betoi kate awak..kite mmg perlukan teman menangis & senang..teman tu lah yg perlu kite hargai selagi hayat di kandung badan.ameen..insya Allah.=)