Saturday, September 26, 2009

hari ini...sabtu...ena ke mane pulak?

salam sume
selamat pagi..
brppp..dh kenyang aku mkn nasik lemak pg ni..
perghhh...tadi aku gi timbang berat
nek 2kg..siot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tp timbang br pas mkn..sbb tu nek 2kg kot?hahahaha
sedih siot...nk turun 2kg pnyer la payah...ni kan plak bile nek
senang je 2kg tu...siot x bleh blah..

mmg la aku lik kolumpo nie kne kurang mkn..sbb proses badan aku nie
bile dh kurang mkn n bz wat keje..bleh slow2 turun...(tanpe exercise terok2)hahahahaha
tp lmbt tu nk tuurrn
xpe le..tabah je la..huhu
..

aha...jg lagi dlm kul 10 lebih kot..aku gi umh clasmate aku ms kt KUTPM (MSU) dulu..adik ppuan die kawen..n mesti la ade(mkn2) huhuhhu..xpe..aku mkn minima je nti..
perut xleh isi dh oiiii..huhuhu..

ermm..blog aku ni bosan btol..xde imej bagai aper...ntah la..
aku aim nk beli camera..tp tah le bile nk belinyer...hahahha

ok la..jap gi kena siap2....tata seme...
wassalam....

0 comments: