Friday, September 18, 2009

Ho HO Ho Blk Kampung!!!!

assalamualaikum
salam sume
wahh
gile lame aku x update blog kan?
haahahahhaa
pemaleh btol aku nieh

ok...aku kt opis lg..moood raye mengatasi segala2nye
huhuhuu..
jd petang nie lepas keje..aku merempit blk ke kg..(eh aku x merempit okes!)hahaha
aku blk dgn hsmate aku yg kebetulan sehala perjalanan blk kg dgn aku..

aku sgt rindu kan bidor... oh kg ku...hahahahha...

tpkan.....tu la..opismate aku..tgh mengayat bos aku spy ktrg yg muslim nieh dpt keje half day jerk..
hahaha..smg lembut la hati die..insya Allah..amin..
tp kalo x dpt pon..xpe la..janji dpt lik kg dgn selamat..amin....

jd utk sume...doakan aku n hsmate aku selamat smapei ke kg masing2 yer..insya Alllah Amin..
smg Allah S.W.T melindungi kkami sepanjang perjalanan..insya Allah amin..

0 comments: