Tuesday, September 8, 2009

Provokasi yg Berjaya!!!

salam sume
selaamat petang
akku kt opis lg
ptutnyer kul 430 td aku dh blik..tp tu le..aku x blik lg
tah bile nk lik tah..jap lg kot

ok stop psl tu...ahad semlm ms aku lepak kt shah alam kt umh nani
aku sbnrnye nk beli baju raye..alhamdullillah dh dpt ..

tp ade mende yg x sptutnye di beli tp aku beli..hahaaha
akhirnya setelah aku pendam memendam..berniat je nk beli ...tp x beli2 pon..
akhirnya aku beli gak Cd Kompilasi Kumpulan Otaimer Rock Msia....Search!

hahahaha...teruja gilos aku.....aku mmg dh lame pendam nk beli cd search..especially lagu2 lame search...wahhh menyingkap kenangan aku ms aku skolah menengah dulu..hahaha

tp...ade sorg individu yg provoke aku secara x lasung utk beli cd search nih

dh die asik nyanyi2 kt aku lagu2 search ni..maka aku x tahan lg dh...grab je cd tuhh

aperpon time kasih BYk2..tu 'Kiss Me Shay' ,...aku naamekan org tu Kiss Me Shay je la ek..
sbb ats2 sbb tertentu aku terpakse rahsie kan namenyer..

tp kalo die bace blog aku...time kasih byk2 aku ucapkan pd Encik Kiss Me Shay ni ek..hahaha..

Nice Knowing U Bro!!!!
Thank U So Much For Everything! keep On Rockin!!!

0 comments: