Friday, September 25, 2009

kehidupan seperti biasa.....

assalamualaikum sume...
hari ni dh ari jumaat..esok sabtu...dan ahad...berakhirlah cuti raye aku selama semggu..
maka ahad ni aku akn bertolak ke kolumpo...
ari senin depan 28hb sept dh stat koje...

herm..aku pon kdg2 rindu gak kt keje aku..(cewah...rindu keje konun...) dan rutin2 nye
aku hrp...ari isnin mggu dpn..aku x la tersengguk2 wat keje...yele..monday blues katenye...

aku rs masuk hari ini..aku asik kerap gak kuor..ade je agenda..walopon juz gi bidor je...
ptutnye aku melekat depan intenet..hahahha..
raye 2009 ni bg aku agk berbeze skit utk aku..sbb aku rs aku ligat gak berjalan..gi raye sane sini..
tp seyes..aku x and belum berkesempatan lagi lawat n beraya kt umh shbt lame aku safura...
die pon nmpknye bz...n die juge mau nikmati hari2 beliau dgn penuh kualiti..
tp aku ade gak contact die by sms..mms..ahahhaha...

aku rs...raye ni..aku sgt byk mkn...adddoiiiii....kne control mkn blk aku ni bile blk kl smule nti..
aku rs aku gaining weight la...erm...nti bb ku mesti tego nieh...aiyokkk...harus la lepaih ni kna diet...(diet kah aku?) tu la..ms raye seme nk bedal...terok btol aku.melantak..hahaha

patutnye...aku lebih berwaspada ape yg aku mkn..sbb umo pon dh makin meningkat nie..
insya Allah..pjg umo..thn depan aku 28thn...hahahahha..x sangke begitu cepat ms berlalu...
pantas je aku rs....

aperpon...dgn cuti berbaki 2 ari nie...aku akn nikmati dgn sepueh2nyer...sbb aku rs..lg 2mggu br aku lik bidor lik..ms cuti deepavali..tu pon sabtu ahad....
okeh...sambg lg di entri lain..

wassalam..
selamat hari raya
maaf zahir & batin

0 comments: