Sunday, December 27, 2009

3 hari pertama cuti....ektivit ena??

wahhh bes nyer coooottiii..wakakaak..cmm la org len x cuti
okes aku blk bidor pd 25hb 12 pagi..aku lik lewat sbb sehari seblm nye aku gi cari bj kurung siap utk aku pakai ms majlis aina bertunang pd 27/12/09 (hari ini)

25/12 aku bertolak jam 930pg..kete byk gak kt hgway tp x la jem mane..cume smpei je bidor..mak aihh..bidor jem! byk kete..huuu tensen aku cmm nie..
huhuhuuh...
...
26/12/09 hari yg bessss! sbb diibaratkan reunion aku dgn membe kamceng sejak sekolah kt skpz dulu..zainab zakaria n marzuna..kebetulan pulak zainab baru je lepas abeh pantang anak kedua nya..
aku amik mar kt tapah road....wahhh excite aku jmpe die..byk gak cite....
bes bes..rs kembali ke zmn remaja dulu terutama time lepak2 kt bus stand tapah dr pagi smpei petang..wah gile gile....tp time tu la bes!haahhaha

tp aperpon..perjmpaan kali ni ade gak kurang seri sbb safura tiada..hhuhuhu
die tgh pantang skang..br je bersalin..

tp ironi nya....3 dr 4 org tmsk aku yg stil bujang nie..3dr nyer..marzuna,zainab dan safura...masing2 anak pertama deme is perempuan....adekah aku nanti anak pertama dpt anak perempuan? satu kebetulan...hanya Allah SWT shj yg tau aper hikmahnya..

27/12...aina munirah bertunang...tu yg aku hari ni dgn semangat kehijauan dgn riang n gmbira dtg umah die..seriues bes! time kasih kt famili ko mi....famili ko seme bes! terharu lak aku...plg bes sbb aina akhirnya dpt jmpe ape yg di mau slama nie..
alhamdulillah sume nye Allah dh permudahkan

kpd aina n faisal..selamat bertunang ye..smg tabah n sabar spjg tempoh pertunangan ni..jmpe kome lg pd majlis bln 5 thn dpn insya Allah..ameen..

0 comments: