Tuesday, December 15, 2009

Safura....tahniah.....

Semalam aku dpt sms dr besfren aku safura..
die dh selamat bersalin mlm kelmarin..
anak perempuan.safura ade anto mms kt aku.
comelll anak die..aku asik tengok je..
aku rs nak nanges dan terharu bile die
bgtau aku die dh bersalin..sbb?
sbb aku dh melaluui segala2 nye dgn die
baik n buruk die aku terima...kiteorg gaduh
byk kali dh.tp in the end..saling memaafkan tu
paling penting dlm persahabatan.serius aku nk
nanges mase type entri ni.sape yg x bleh lupe
aku n safura kuor msk kampung org jalan2 nek
basikal ms skolah rendah dulu..gi sane gi sini
hahaha..sgt the bes ms itu..kalo bleh diputorkan
ms..huhu(sebak)..ok ok

cume..aku mmg happy sgt..aku tumpang gembira dgn kelahiran anak safura n husband die..tahniah tau....x terkate aku nk ckp lg betapa happy nye aku sahabat aku dh bergelar ibu..Aku? hahaha..ntoh nye bile..hahaha :P

back to work..

0 comments: