Sunday, March 14, 2010

jumpa lagi di lain entri..

hari ni aku blk KL.
tp yg tak bes sbb parents aku skang takde umah
deme gi kl gak (ironinye)..tp deeme gi area kelana jaya..sepupu mak aku kawen..
(eh by the way..aku ade makcik umo 25 thn merangkap kazen mak aku.) hahahha..mmg aku panggil die makcik..hehehe..
emm..jadi aku tak dpt la jmpe mak ayah aku sblm blk kang..tp pg td sebelum deme gi kl aku dh cium tangan sume dah.
aku rase kang aku singgah shah alam gi lepak umah nani jap sblm gerak blk ke kl pd mlm nyer..
tp kang aku rs nk singgah gak umah akak aku kt tjg malim...sbb rs x bes lak kalo x nyinggah..hehe
aku tak dpt sgt update blog cm aku lepak kt kg sbb umh sewe aku..aku x pakei brkband ke ape takde.
jd time blk kg je aku tenet pueh2..
jd jmpe lagi di lain entri...insya Allah..ameen..


2 comments:

a.z.n.e.e said...

hai ena..
salam perkenalan!!

kita sama org perak!!

O Ena O said...

hai azneee! kampar dok kt mane eh?