Saturday, March 27, 2010

kembali...

kembali update blog
tah ape2 tah aku nie
esok mtest..aku lasung x prepare ape2.
bz siot...makin stress aku di buatnye..
hari-hari asyik pikir macam mane nk increase n maintain kan kpi.
aku terlalu push diri aku sgt.tp tu la kehidupan.
tp aku nk wat keje smart..bkn push over the limit...sedangkan nanti hasilnye x spt di harapkan?
tu adalah kenyataan yg mampu membunuh motivasi aku pd keje (berkire keje kah aku??)
minggu depan..kembali dgn rutin yg same dan serupa..
takpe takpe..dgn akal yg Allah S.W.T. kurniakan nie...aku akn terus fikir dan berfikir..seterusnye bertindak!
aku ngaku..kadang2 bile aku buat suatu explorasi baru pd keje aku...alhamdulillah aku capai suatu kepuasan dan seronok! sekian dulu..otak aku dh blur..bdn penat..bru smpei kg je aku nie..nk tidoooo....ZZzZZzzzZZ




0 comments: