Saturday, March 13, 2010

kelesuan & tekanan

minggu ni mmg minggu yg amat memeritkan bg aku..
kene tembak2 secare psikologi..adoiyai...mmg di tembak tusuk dlm tu
sekali gus sbbkan aku tekanan sepanjang mggu..dan lantas minggu ni aku amik keputusan utk pulang ke kg lepas aku rs..aku dh x bleh tgk sekeliling aku....terutama tgk kolumpo yg serabut nieh....walopon bajet kureng ni nk lik kg...tp aku gagahkan jugak la blk mlm td dgn stuck kt jem hmpir 2jam kt plus..
termasuk dgn sesi2 carut sorang2 dlm kete dan sbgnya..
aku layan lagu search pon tetap jugak aku mau carut..isk isk...lepas2 tu aku istigfar byk2..isk isk terok btol aku nie..sselamat lepas je rawang..jalan pon clearrr
hmm...aku rs tujuan aku blk kg ni mmg mengejutkan utk diri sendiri sbb alasan kali ni aku blk kg adalah sbb tekanan keje..ya..aku mau bebaskan diri aku seketika dr kekalutan & kesibukan kolumpo...
aku mmg serabut siot...hmm..smpeikan satu ketika..aku nangeh...mujur ade nani..dgn die aku ngadu...adoi..sbb mmgu ni aku pms..jd kalo aku x pms..mesti aku ngadu pd -Dia..hmm.
buat ms ni aku x dpt nk post entri2 yg aku dh list sini
ok lah tekanan melanda..sekian dulu




0 comments: