Thursday, January 7, 2010

aku emo pagi2 pehey!!!

tolong aku tolong..Ya Allah..nape la aku rase mcm nie
sungguh aku down!
argh tensen sial
nape nape nape
aku dh malehhhh!
mmg sial manusia sorang nie
mmmg sial!
aper kes ko ?
aku x penah buat baik dgn ko ke?
bkn la aku nk balasan ke aper..
tp yg ko anti aku sgt?
tp ko elok plak dgn stgh2 org?
pesal ek? sbb die perangai2 bodo dpn ko?
aper ko tu wakil rakyat tmpt aku ke?
malu? ek ele
dgn org lain elok plak!!
ni aper nieih? ape kes? ek ele dgn org sendiri pon carik pasal!!!

ko nih kalo bgus sgt nape dekat sini je ko stay!! nape x gi tmpt lain! arghh
Ya Allah..aku ingin kedamaian dan ketenangan..ameen...

2 comments:

silverlady said...

ena...sabo ena...nape ngn org tu?

kt opis aku pon ade org spesis camni...aku kalo tensen dgn die je esoknye tros aku amek EL...huhu

O Ena O said...

org tu kerek dgn aku nad
mamat ni mmg dr stat awal lg dh stat kerek dgn aku xtau nape
tp dgn org lain yg elok dgn die die ok plak?!
aku mmg geram ngan die tu...eh aku cite byk2 kang..sesape yg berkenaan bc ape yg aku taip nieh..hahahaha..
xpe nti aku cite lg eh bile aku komen kt blog ko..uuuhuhuh