Friday, January 1, 2010

low profile.

ni bkn kes low profile.tp x glemmer.org x kenal or notice aku.
hahaha..mende ni jd sejak aku sekolah rendah smpei form 6.aku x brp join sgt ektvt ..pastu aku x brp campo org sgt.
taktau nape.mgkn ms tu aku mengalami ms inferiority complex yg melampau.or bhs melayu nye masalah kendiri negatif.aku mengalami lamaa mslh tu..aku rase left behind sbb aku x pandai.rendah diri sgt sbb aku gemok.hahaha.tp skang alhamdulillah.perasaan tu masih ade..tp lebih minimum.aku dulu xpandai berdikari..tp alhamdulillah skang ok skit2...terpakse kene berdikari sbb aku dh beso le skang.isk isk.
aperpon pengalaman mengalami kendiri negatif tu beri pengalaman idop pd diri aku.
tp satu cth plg ketara kt fesbuk member 1 batch dgn aku ms form6..xkenal aku tp die kenal kwn aku nani
sbb nani menonjol dulu.aku lg suke dok diam2 x suke menonjol diri.
tp aperpon masing2 ade kelebihan diri..tp jgn suke berlagak or x hormat org lain pulak..masing2 ade rezeki masing2..hehehe..
ni secara ringkas aku citekan masalah inferiority complex yg aku alami sejak sekolah rendah lg.sekian.

ade mase aku cite lg ppsl pengalaman nie..kalo aku rajin la ek.huhuh

0 comments: