Tuesday, January 26, 2010

Gara-Gara FB & FS dan Blog..

tajuk di atas menerang kan keadaan kereta aku skrang nie..Ya Allah...berhabuk sume..berdebu sume,,,
dh dkat sebulan aku x basuh kete!!! Ya Allah..gile btol ke aper aku nie
kereta kesayangan di landa debu dan habuk yg agak maksima jugak le
bleh nmpak debu2 dan habuk...isk isk
sbg tuan pnyer kereta aku ni mmg la x sayang kereta gamaknye..
last week aku cuti 3 hari..jumaat aku on leave..sabtu n ahad aku mmg off day x keje..
aku ingt nk basuh kete..tp harem nye aku nk basuh sendiri gara2 aku x belii pencuci utk kereta tuh..
maka aku pikir nk basuh kete kt tmpt aku kt bidor last week
tp gara2 aku bertapa kt umah..sbb aku asik melayan U tube,blog & fesbuk dan frenster..maka
kereta aku pon terabai dr aspek penjagaannye.
aku br perasan betapa kotornye kete aku..uhuhu..
jd minggu ni aku gi shah alam mgkin aku gi bash kete kt shah alam le kot
(oh...shah alam sentiasa di hatiku) ..

ok la nti samb lagik taip..



0 comments: