Friday, January 22, 2010

bute it...

blog aku ni mcm xde aper je
sob ...seeyes blog aku mmg plain weii
xde entri bagai bergambo
hahah.gile smpoi blog aku
aku skang nie tgh godek3...tah ape2 la kt blog aku nie
mcm2 aku nk alter n ubah kt blog aku ni
tp tah x menjadi gak
adeh...aku rs tajuk header blog aku sblm ni cm poyo je
x mencermin kan personaliti ak yg selamber nieh
ntah la..mcm2 aku pkir skang nie..
tgk dh melalut post aku nieh
kate tajuk bute it tp alih2 cite psl luahan prasaan pulak
salah tajuk btol la aku nii
tp di sbbkan aku bute it ni maka prasan aku jd cm bengang gak la
kire ade kaitan jgk la ngan tajuk kan?
berbalik dgn tajuk bute it..blog aku ni dgn dull nya mcm diari bese gak
gile hampeh...
cmne nie? aku ni dh la blk je umah kt bidor ni tenet je dekat 24 jam..tp nk repair2 blog haremmm..
bek aku gi layan fb or fs..n layan u tube...
nti aku taip entri bru..
spt bese entri ni entri membosankan pd sp yg bace.
wassalam..

0 comments: