Friday, January 1, 2010

secara ringkas pasal ena.

hmmm..ade satu mende yg aku terpkir yg buat aku rs serba salah kdg2
psl diri aku nie...sejak aku bermasalah dgn org2.hahaha..yer la mcm2 hal la jd kt aku sblm nie.
aku jd takut tau berkawan dgn org.hahaha.
jd pd sesape yg bru or tgh mengenali aku..minta maaf yer kalo aku lebih suke membuat hal sendiri.
aku lebih suke bawak diri sendiri sbnrnye kecuali la dgn kawan2 yg aku kenal dh lame kenal or sewaktu dgn nya..aku amik ms utk kenal org..walopon org nmpk aku cm byk ckp...tp bile tang berkawan mintak maaf byk2 aku mmg bersikap berhati2..sbb dgn sikap aku sendiri...org bleh amik kesempatan kt aku...sbb aku ni lurus sgt..jd senang la org nk perlekeh2kan..

kt opis....aku lg suke buat hal sendiri sbb mcm tu aku selesa..seboleh2 nye aku ngelak utk nyusahkan org lain kecuali kalo keadaan btol2 teerdesak..
jd kalo sesape yg tgh kenal dgn aku...terutama yg bru kenal aku..maaf byk2 kalo aku byk buat hal sendiri..bkn aku ni sombong ke ape..sbb dgn org baru kenal nie aku amik ms skit..hehhehe..
..
kpd kwn yg baru kenal mcm aina munirah...wei terima kasih sbb sudi kwn dgn aku ye...
kpd sahabat2 safura,marzuna,zainab sayang kome sumeeee...segala kenangan terus di abadi smpei mati.
kpd siti nani n anim n mahani..wooo kome sume pon bes! nani ni pencetus imej aku ms aku form 6 ..die ajo aku mcm ner lebih feminin..hahhaa

aperpon kome sume...aku bkn sombong..cume takes time je..aku ni sempoi je.hahahhaha....ape motif aku nie wat ayat cmnieh.wahahhaha...
aku lg suke buat hal sendiri..sbb tu kalo kome nmpk aku gi mane2 sorang2 ke,....mkn sorang2 ke..shopping sorang2 ke ...jgn le heran sbb itu la aku..hehehhehehe....

0 comments: