Tuesday, April 13, 2010

jiwee serabut!

aku masih di ofis lagi..walopon skang dh kul 7 pon..
emm...hari -hari mcm nie mmg penat sebenornye..serius mmg penat
tp demi tuntutan keje...aku gagahkan ...aku tabahkan hati...
lagi satu..sejak semalam aku mcm bercelaru..dan aku terus berfikir dan berfikir..
dan hasilnye..pada hari ini..aku tetiba rs sakit kepala...aku taktau la mungkin sbb aku terlalu fikirkan sesuatu.
sesuatu yg buat aku rs sedih sebenornye...aku sedih..kadang-kadang..bile aku buat mcm nie..di anggap salah..kadang-kadang aku yang over...atau aku yang gagal seimbangkan peranan aku sbnrnye..
okeh.!! aku tau aku salah..mmg salah!..hehehe...takpe lah...aperpon semoga aku tabah dan sabar menempuhi segalanya..insya Allah..ameen..semoga Allah beri aku kekuatan utk tempuhi segalanya..

0 comments: