Thursday, April 8, 2010

Kepada khalayak senyap ....jutaan terima kasih di ucapkan..:)

jutaan terima kasih aku kpd khalayak blog senyap yg kadang2 jenguk blog aku meskippon tak hantar komen..
hehehe...takpe.takpe,.singgah sekejap blog aku pon...aku dh cukup terharu dan berterima kasih..
cewahh...aper tah...penah jugak ade readers yg anto komen kt aku bgtau yg sesetengah pembace mmg x suke anto komen malah suke bace jer...oklah...peredaran mase begitu cepat berlalu..jadi dr mase ke semasa aku akan cube utk post entri-entri baru meskipun kadang2 update kadang tak...
ok lah,..kesan dr pil ubat selsema..aku blur2 pagi ni dtg opis..walaupon aku telan ubat tu sblm nk tido mlm td
huhuu...serius mmg blur...aku mcm x bleh pandang terlalu fokus terhadap sesuatu benda..
hari isnin smlm aku amik mc sbb sore throat dan selsema..hampir nk demam dah..huhu..ok
nanti aku post entri lain..

terima kasih byk2 khalayak senyap....:)


0 comments: