Tuesday, April 6, 2010

secara umum jawapan dr tag nad : tagnya : apekah yg aku godeh hari2 kat internet?


kegilaan terhadap internet

tagnya : apekah yg aku godeh hari2 kat internet?

a) Facebookkkk -Hobi aku di fesbuk ialah mengaco dan menyemak di wall2 member..sambil mengaco deme tggh buat aper or menganggu deme tgh main fesbukk..di samping itu aku suke wat FB Trip ke fb2 membe aku sambil mengusha kehidupan deme skang cmner...

B) blog- aku skang tgh tegar dgn aktiviti blogwalking..ni mmg wajib aku buat...sbb aku pon skang dh ketagih membace bahan-bahan penulisan dr  blog..sbb ada sesetengah nye sgt informatif dan ada juge yg kelakor lawak tak tahan aku gelak di buatnyer.



C) You Tube - Yeahhhhhh ni pon aku suke buat ms tgh on internet..aper lagikk aku belasah la layan lagu3 rock kapak...Search.Def Leppard,Alice In Chain,.Stone Temple Pilots,Stiltskin,dan mcm- mcm lagi band yg aku layan sepanjang perjalanan aku dlm YOu Tube...mmg bes mendengor blk lagu-lagu lame sbb mengimbau semula kenangan lame2 terutama di zaman sekolah aku dulu..wahhh cite psl ni pon x abesssss!
dan aku jugee suke layan movie lame2....dpt la aku nengok blk cite FENOMENA,ISabElla, Kembara Seniman Jalanan, Dan Mcm2 lg movie melayu lame yg bes di tengook...
 


D) Utusan Online...aha..ni mesti aku layan bace kalo aku kt  opis..kdg2 kt umah pon bace dr online gak walopon paper ade kt umah..wakakak..gara-gara nk tau cite update...godek2 sajo la utusan online yerkk..setiap mase ade update cite baru...x mcm blog aku....nk kene sound oleh nad baru lah aku terhegeh2 nk update blog...wakakaka...kesian blog aku....
lagipon dlm sehari..aku mesti layan paper..bg aku kalo x layan paper aku rs idop aku kosong je tanpe isu semase..cewahhh poyoooooos....

e)beautiful nara-- ni web gosip yg kdg2 sempat aku tingat aku bace la..kalo terlupe aku x bace..wakaka
aku dpt tau psl blog ni pon dr membe kolej aku dulu maz ...mcm2 la cite psl artis ade dlm tu

adoii...aku blur sbnornyer nie..nk blk umah dh nieh..huhuhu...

7 comments:

silverlady said...

ena...beautiful nara x bape update...ko bukak cari forum - gosip artis tempatan...mmg updated gile

O Ena O said...

ooo ye ke nad? okeh nad!! tenkuiiii2...nti aku gi forum carii..aku caarrii gosip kt sane eh..heheehhe

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

same ngan akak, godeh fb setiap ari

O Ena O said...

crazybeautiful88- tenkiu kak coz sudi singgah blog sy yg tk sbrp nie..hehhehe...sy pon suke mengadakan fb trip yg di buat oleh sy sendiri utk jenguk fb member2.hehe

silverlady said...

http://mforum5.cari.com.my/forumdisplay.php?fid=30

silverlady said...

ko gi kat link tu...gosip mmg updated!

O Ena O said...

okehhhh!!! naddd pencari gosip terbaruuuuuu di alam maya!! sile terjah nad skang!:P