Saturday, February 13, 2010

Ade lagi 3 Hari..

alamak..esok dh ari sabtu..pastu ahad,isnin,dan selasa aku blk kolumpo dh bussannye..cpt je mase berlalu..aku belum tidor lg nieh tah bile la aku nk tido..haish..masalah dan dugaan kembali lagi.. kadang2 rs penat nk hadapi...tapi itu lah perjalanan kehidupan.. tapi kalo perkara yg same berulang macm mane lak? hmm doa aku smg Allah tabahkn hati aku...smg Allah beri aku kekuatan utk hadapi semua ni. takper lah..adekalanya tak sume bleh aku cite dlm blog,memandangkan blog aku nie open tu public utk bace..ala...bkn glemer pon blog aku..tp memandangkn terlalu peribadi..aku rase x perlu di hurai panjang dlm blog aku ni. esok hari sabtu..pagi2 lg aku dh kene bangun...lepas tu dlm kul 9.aku dgn penuh berhemah(berhemah la sgt) drive ke Tesco Kampar utk jmpe Bff aku dh lame terpisah.ewah..safura..cmne yer ko skang..suspen plak b4 nk jumpe ko nie.. btw aku x smpat la layan2 movie lame kt you tube..ni sume gara2 blog ijaicool ...aku sengih n gelak sorang bace blog die,.
cmne aku bleh layan blog die? sbb nadia_nz ..die folow blog tu...hmm..kire blog tu buat hati aku ceria skit melayan crite2 seharian die...ok la..aku kena tdo dh ni..xpe la..samb lain entri..wassalam

2 comments:

silverlady said...

byk idea dorg kan?aku pun gelak2 bace ena...blog green apple dgn ijai...haha

O Ena O said...

ekekkekekke....tu la nad...pandai ko cari blog2 bes nad..hahahah...aku bantei gelak sorg2 bace blog kak di dan blog ijaicool niehh...mmg deme due ni cooll nad...ni pon aku xbis lg bace blog ijai cooll tuh..