Saturday, February 27, 2010

masih begitu

kenapa yer? baru baru ini aku ade terjumpe kawan lame mase sekolah. aku ade try add die dlm fesbook aku.
tapi die tak approve.aku kenal die dh lame sejak form1.mmg aku ade perselisihan faham dgn die..selama beberapa thn...dan aku dh mohon maaf..dan aku fikir bila kite dh mencapai usia 28 thn...perkara2 sedemikian tak la di ambil serius lagi ..lagipon buat aper la di kenang perkara-perkara yg tak elok dan bleh merenggangkan perhubungan.hmm..bagi aku yg umo dh 28 thn masuk thn nie...perkara-perkara kecil mcm tu sudah lagi tak menjadi kudisan dlm diri..buat aper la bermasam muke atau berdendam dgn org ...sbb perkara dan isu nye kecil sangat.hmmm....ntah la sikap manusia...bg aku...ena is still the same..utk kengkawan yg kenal aku sejak sekolah rendah sampai la skang..aku masih ena yg same.tiada ape yg berubah..yg berubah mugkin cara aku berfikir dan kematangan.tu mmg normal btol x..setiap org melalui liku-liku jalan kehidupan yg berbeza..maksud aku..pengalamann hidup menempuhi mcam2 ragam orang..kpd manusia ini di ucapkan selamat berjaya.aku ok je..kalo ko nk tepon or msg aku...aku alu-alukan..aku bkn tk tego ko kt fb..cume taktau knp ko x tego or reply msg aku..mungkin diri ko setaraf dgn datuk ct or faizal tahir kot glemmer ko...aperpon..aper2 sile msg aku...jgn segan atau ragu2 sbb aku masih ena yg same sejak 15 tahun yg lalu...

0 comments: