Tuesday, February 16, 2010

feveret sate aku..sate menara condong...

 
aha..sate kt ateh adalah sate kegemaran aku.sate menara condong tlk intan...sate ni pada pandangan peribadi aku adalah lebih sedap dr sate kajang yg femes dok org cerite tu..aku lebih suke sate tlk intan ni..nym2 sedap...kuah kacang nyer...perghh sedap siot...jd mohon maaf pd org2 kajang atau org3 yg gemor sate kajang di atas pandangan berbeza aku...kome try la rs sate tlk intan ni..tp sate yg org ni buat mmg sedap..org yg buat sate nie selalu niaga kt pasar malam tapah..tagline die sate menara condong tlk intan..sempaikan setiapkali raye or any spesel ocasion mmg org tmpah kt pakcik jual sate menara condong nieh..
aku tiap kali gi pasar mlm tapah..mmmg xkan miss beli sate nieh..pergh sedap siot..smpeikan sate kajang pon aku rs x kene dgn taste aku..rege sate nie rm0.30 1 cucuk....

0 comments: