Friday, February 26, 2010

rasa malas

aku rase mcm malas ber blog..
ntah la...aku rase tu cume mungkin  malas nk update je kot..
ke aku malas taip panjang2?
aku smpai bidor mlm td kul 1015mlm...
menempuh perjalanan jem seketika di Brickfields..
dlm 20minit bertolak dr brickfields dlm kul 8mlm ...baru lah aku masuk jalan duta..
jem terok gak kt brickfields tuh
cepat-cepatla siap segala pembinaan di sekitar brickfields tu..kalo tak..mau aku stress setiap kali time
nk blk kg..huuu..
perjalanan hgway mlm td smoooth jer....tp byk jugak kereta..
aku bwak speed skit dr bese mlm td...biase aku bwk drive dlm 80-90km shj...hahahaha
sloww kan aku bawak..tapi tu la hakikat nya...aku tak biasa bwk kereta laju2...tah le tak tau la naper..
mgkin sbb body kereta aku tak seberat kerete merz or bmw...jadi aku tak berani la bwk kereta laju2..
bettter buat pemanduan berhemah je..cewahh berhemah ke aku? samb lg.maleh nk taip panjang2..nanti aku taip lagi.

0 comments: