Friday, February 12, 2010

hari jumaat hari yg sibuk...

cewah konun la hari ni aku bz kan..tp tu la nampaknya. sbb hari ni aku nk gi beli no pin kpli...nampaknya selagi x dpt..selagi tu lah aku akan mencuba apply tanpe jemu sampei umo aku dh 35 thn br aku stop apply. ok..hari ni selain dr nk beli no pin kpli..aku nk gi basuh kete aku yg sebulan x basuh tu..selain tu aku nk gi beli tempe..hari ni mak aku masak lauk bes! tempe masak lemak petai.. dan seperti biase..aku kene la kopek petey tu...tu mmg tugas aku yg wajib di amanahkan oleh mak aku..tp aku suke gak koje ngopek petey nieh..dh lame aku x buat mende nie..selain tu aku kne beli sayo kacang panjang sbb mak aku nk wat rebus kacang tu..aper lagi? selain tu spt bese di hari2 cuti nie..aku xkan lepaskan peluang melayan you tube dan blogwalking..sekian shj...aku x taip pjg sbb aku bz..uhuhuhu

0 comments: