Tuesday, February 16, 2010

Berangkat pulang....

setelah bercuti selama 6 hari...maka cuti aku berakhir hari ini..emm
esok aku dh mule bekerja...tp jeles tol dgn pak mir..pak mir cuti smpei ahad nie..aiyoo besnye die berircutii..
aku blk ptg ni myb kul 3 kot...tp jalan tu agaknyer jem la kot.uhuhuh..xpe la
emm..blog aku ni pon x update sgt sbb bz setelkan hal2 lain.
6 hari cuti mcm kejap je..mgkin kalo ade bajet...aku blk bidor lg mggu nie..
emm..lgpon mggu depan cuti 3 hari...woohoo..emm..skang aku dok ngadap internet lg...jap lg aku bersiap2 dh..utk kemaskan baju2 sume..dan jg aku singgah shah alam dulu jmpe nani..sekian dulu entri utk hari ini..
aperpon time kasih kpd safura sbb sudi spend ms dgn aku...aku sayang ko sgt,,muuahs..semoga persahabatan kite akan tetap kekal smpei bebile insya Allah...ameen..huhuhu...

0 comments: